Eivind Eriksrud
Faglærer Manga & Webtoons / Valgfaglærer

    Hei, mitt navn er Eivind Eriksrud – Jeg er en Manga-tegner, illustratør og Japan entusiast som er oppvokst i nærområdet fra denne skolen. Jeg bor på Lillestrøm for øyeblikket men reiser “hjem” til hadeland for å være læler på Hadeland Folkhhøyskole!
    Jeg har tegnet i “manga-stil” i nesten 20 år, og har ikke tenkt til å stoppe, jeg har en drøm om å lage en episk manga som blir solgt i hele verden! For tiden er jeg med i den norske manga-utgivelsen: “Kibou”!
    Jeg har en bachelorsgrad i Opplevelseproduksjon og Interaktive medier som er en munnfull, den korte versjonen er at jeg har lært mye om medier, grafisk design, web og spill-utvikling – i tillegg til illustrasjon, animasjon og konseptkunst.
    Utenom “weeb”-interessene spiller jeg gjerne på PC eller Nintendo, eller brettspill. Jeg liker også å sykle og gå tur i skog og mark om jeg bommer på datastolen den dagen.
    Jeg ser frem til å tegne og lage manga sammen, og utfordre meg gjerne til Super Smash Brothers!